Sunday, November 05, 2006

SABTU n AHAD

Sabtu
>>>Tinggal sendirian di rumah warden. Kengkawan masing2 ada tugas. Aku je yg free. Lapar di pagi hari. Nak joint budak2 main street soccer terasa malas. Akhirnya Amri menjadi peneman ke kedai roti canai di Bandar Lama Kuala Rompin.

Kedainya mcm nak roboh terletak di selekoh ( Kalau kereta terlajak sure terus leh order roti canai dari dalam kereta ) :). Drive through tapi aku rasa lepas tu pasti tokei kedai hempuk kepala dengan mangkuk dal hahaha. Kedai yg nampak uzur ( memang uzur pun ) tapi teh tarik n roti canai tetap power.

>>>Ptg Sabtu, bersama seorang student, menghala ke rumah Cikgu Mi ( PPD Rompin ) Makan kenduri daa..Kenyang. Salam. Chow.
Mlm Minggu
>>> Man.United terusan menggila...last week 4-0. This week 3-0. Power sioottt.
>>>Bonda send mesej ..27 nov 06 pergi... ( sementara waktu ini bak kata bini Dato' K, biarlah rahsia..)

Ahad
>>>Pagi, siapa pulak jadi mangsa utk menemani aku ke rompin. Akhirnya Napi lower six menjadi mangsa. Mangsa apa, budak2 nih pun pantang diajak keluar, nak ikut aje.

Motif utama, nak beli towel n melihat2 sweater.
" Beli la yg ni, makcik dah pakai. Serap air ni, harga asal 18, makcik bagi kurang 15.." jurujual dgn skill yg ada cuba mempengaruhi nafsu membeli aku.

Towel berpindah milik. Pulang ke rumah. Cheh. Serap air ? Hagham ! Licin semacam. Duhai makcik penjual tuala, anda menipu saya atau tuala ini akan serap air selepas 2-3 kali masuk washing machine ? Saya akan tunggu hasilnya. Sebuah penipuan atau kebenaran.

No comments: