Tuesday, January 11, 2011

Kelas Baru Buatmu Anak-Anak "Pemulihan"

Selama 3 tahun, menumpang di bilik muzik merangkap bilik tayangan merangkap lagi bilik gerakan / mesyuarat..maka tahun ini
iye, tahun 2011 ini..akhirnya Guru Pemulihan serta anak-anaknya mendapat bilik pemulihan sebenar. Kelas yg benar-benar kelas. Alhamdulillah.

Terima kasih buat Guru Besar dan guru-guru yg simpati dgn maslah kami :)
begitu juga semangat setiakawan guru-guru KH yg melupakan hasrat menjadikan kelas pra lama ini sebagai bilik KH. Thank you everybody !

 Meja Guru Pemulihan



Kelas ini menjadi milik anak-anak pemulihan setelah Pra-Sekolah mendapat bangunan baru. Memandangkan tiada peruntukan kelas untuk Kelas Pemulihan di bangunan baru ataupun lama, maka kelas pra-lama ini telah dikurniakan kepada Guru Pemulihan dan murid-muridnya.


Masih belum dihias secukup rasa

Akhir kalam, terima kasih semua.
Moga anak-anak pemulihan lebih bersemangat untuk belajar di sini. Insya Allah !

Meja rendah yg belum di "skirt" kan

5 comments:

abglong said...

nengok gambo macam sedap je kalau dapat tido..siap ada tv tu yang tak tahan..haha

ajozz said...

kelas macam tu suruh org tolong lagi?...perli aku ker...

pakcu said...

belong : heheh buat apa pun sodap..mujur xde katil je keh keh..err boh astro pun syok nih..x payah aku menyewa rumah luar dah hahaha

ajozz : mcm ni pun lawa ke ? dinding satu hapa x bertepek lagi..kesan gam byk la..mau kena cat semula nih heh.
ko kan kreatif ..kalau x..x jadi cameraman haha

shah nizam said...

lawa-lawa..nanti aku datang lepak kat kelas ko...he,he..siapkan alatan untuk mengoreng mee...

Anonymous said...

uih tenangnye kelas aok...koi nak nukor cat lah...aok kena tampal skit kad2 perkataan, kad2 huruf...nombor....baru la nama kelas.
oh ye, kalo menggoreng mee...jangan lupa jemput koi skali yea.