Thursday, October 07, 2010

Hah, Kasut Futsal ?!

Agak-agak, kalau gua tolak kasut nih korang nak beli tak ?
Ori punya. Ini betul-betul. Bukan chobaan !
Brand : Figos
Usia : Baru lagi. Masih berbau kilang. ( Bukan 2nd Hand ! )
Spesis : Figos Qatto
Kegunaan : Sedap dimakan dipakai untuk mereka yang gila ronggeng berfutsal dan yg gila melaram dgn kasut sukan. Nampak ayu macho gitu !

Harga : Tak mahal. Mampu milik. RM90 RM70 je !

Pakcu : Bagi yang poket kembung mungkin anda boleh belek Adidas Sala yg berharga RM200 di Al-Ikhsan. 
Yang poket kempis, boleh order ini Figos Qatto dgn saya. :)
( Nak order 8 pasang sekaligus pun boleh )

8 comments:

Reds said...

ni klu buat main kat gelanggang karpet ok lg...tp klu main kat sungai mengkuang x cukup sbulan tapak dh hilang...hehe

PakCu said...

hahaha..mintak la tok amid sponsor karbet dan bumbung huhuhu

lu x nak angkat 1 ke bro ? gua geram kat yg kaler ijau tuh..

Reds said...

nantilah...klu tgkkan kasut aku skrg ni...x lama lg leh jejak tapak kaki kulit aku...tunggu smpi sume tapak hilang la baru tukar...hahaha

Zaid Akhtar said...

reject dr mana ni?
ahgo brand ke?

PakCu said...

bro zaid..ini bukan reject la. Spt dlm entry kata..Betul-betul. Bukan chobaan. apatah lagi reject hahha.

biasa la ahgo..dia SUPPLIER BESAR heheh. Layan bisnes dgn dia le nih.
Bro jual kat skolah sure ramai berebut. Kat luar tak dpt harga nih.

najeeb said...

pakcu, saye nk kasut ni..
macam mana nk dapat kan? pakai delivery je?

Anonymous said...

pak cu..
ad size ap je..?
mcm mn nk dptkn..
area slangor,shah alam ad x..??

yARTkuzAmeeR said...

area ne jual? kedai ne? ym aku mane tempat dia ameer_pol