Friday, May 07, 2010

KTMB terbaek

1. Tabik spring, kiri dan kanan buat Keretapi Tanah Melayu Berhad atas penyediaan koc utk wanita dalam LRT. bermula 28/4/2010. Syabas ! Bravo. Phewwitt !

2. Insya Allah ramai wanita di negara ini juga pelancong asing akan selamat dari tangan-tangan kurang ajar. Meraba sana sini. Pihak KTMB,kalian boleh berlepas tangan kiranya di soal Allah kelak, Insya Allah.

3. Koc campur masih disediakan mungkin untuk kemudahan pengguna berkeluarga.Bagi yg ber couple mungkin suka koc ini bagi menjalankan aktiviti menggatal mereka. Hampeh betul !

4. Mana-mana suara sumbang yg membantah perlaksanaan ini, moga kalian di raba oleh peraba bersiri suatu hari nanti. ( jika itu boleh menginsafkan, mengapa tidak, kan ? )~Doa pohon diberikan hidayah versi terkini.:)














5. Bas-bas di KL bila lagi mahu perkenalkan seat penumpang lelaki di depan, wanita dibelakang ? Nak 1000 daya. Segalanya boleh diusahakan jika ada kemahuan. Dalam bas lagi ramai peraba, apa ?

Pakcu : Menonton Nasi Lemak Kopi O di TV9, pengakuan seorang wanita yg pernah diraba dalam LRT. Beliau 2 tahun dah tak menggunakan LRT. Trauma punya pasal.
Tahniah sekali lagi buat KTMB. 

p/s :Tulisan colour pink bagi meraikan koc wanita KTMB :)

No comments: