Monday, November 29, 2004

APA SAJALAH...

>>Siapa bilang Arsenal terlalu gagah untuk di"BUNGKUSKAN" ? Pagi tadi menyaksikan The Kop side membuktikannya buat kali kedua setelah anak buah Ferguson membuktikannya pd Oktober lalu di Old Trafford. ( Dan pagi tadi Arsenal memepersembahkan permainan terburuk mereka utk musim ini..) <<

>>Semalam, terjun ke laut bersama kaum kerabat aku. Objektif hanya satu, mencari kupang ! Sungguh kampung ini dianugerahkan sumber laut yg jarang ada di kampung2 lain. Selain kupang pantai kg aku menjanjikan kepah, kerang, bagek dan entah apa2 lagi makhluk yg aku sendiri pun tak pernah cari & makan ( tapi boleh dimakan la ) . Rezeki kurnia Allah ada di mana2. Syukur pdMu ya Allah.<<

>>Kalian kenal Azizi KMR ? Alaa..Exco R&D MPP satu masa dulu. Tiada apa, cuma dia manusia yg rajin beraya, bermusafir ke rumah aku sempena hari raya. So, sesiapa yg terlajak ke Johor sudi2kanlah beraya ke rumah aku. Kerepek pedas masih ada aku simpan utk kalian.:) <<

No comments: