Sunday, February 20, 2005

BIZI yg diperuntukkan utk aku

Itulah yg boleh aku khabarkan. Maaf sahabat, terlalu lama tidak mencoret sebarang cerita. Untuk ulas isu semasa pun tiada berkesempatan ( Atau akau yg tak pandai urus masa ? )

Aku kembali ke sekolah tika Ujian Penialaian tahap 1 mula menghampiri dateline nya..
Soalan Geografi dan Kemahiran Hidup semuanya tergalas dibahu aku. Hinggakan PJ pun kena bikin soalan. Apahal la sampaikan PJ pun kena buat exam. Tak paham betul aku dibuatnya.

Jumaat yg baru lepas sekolah kami menyudahkan acara yg tertangguh dek kerana denggi dan arahan kementerian yg tak bagi buat aktiviti luar. MERENTAS DESA. Sebagai guru Kelab Fotografi kerja aku tak banyak. Ambik gambar sebanyak mungkin. Camera digital mana faham bahasa abis roll abis. Just snap.

Rumah sukan aku ( Kuning ) dpt no.2. Aku pun pelik..dari zaman sekola ( rendah & menengah ) hingga jadi guru..aku akan menjadi warga pasukan kuning.



OK. Itu je. Masih ada kerja yg belum beres. Laporan penilaian dan target budak2 belum siap ! Apa2 pun aku dah tak sabar nak saksikan MU vs AC MILAN, pagi khamis ini. Mu Fans..jom kita ke Old Tarfford he he he...Nistelrooy returns.
Permisi sahabat !

P/S :Buat Paichowan. Terima kasih kerana sudi mampir. Adios !
***Syukurilah nikmat usia dan kesihatan yg dikurnia***

No comments: