Tuesday, April 12, 2005

BERKURUN

Agak lama juga tidak mencoret sebarang kata di blog. Tapi taklah sampai berkurun seperti tajuk di atas. BIZI.Itu aje yg mampu aku katakan. Walaupun aku bukanlah reporter akhbar perdana tapi itulah hakikatnya. Tak punya masa yg benar2 lenggang utk blog ini.

Tapi bila melihat blog si Nizar Jepun, laa...lebih kurang aku jugak.Cheh. Begitu jugak la dgn Si Paizi. Cuma Mat Duwe dgn Cpol je aku ras rajin tahap cipan...:D Syabas la sahabat !

BIZI dgn apa ?

1. Jadi Pengurus Bola Sepak B15 Sekolah. Ptg2 kena turun tgk diorang training. Mcm Mourinho la palk lagaknya hahaha

2. Jadi pengadil ( Keje yg paling bosan ! ) kepada Karnival BolaSepak sekolah aku. Hari sabtu beb.

3. Sekolah aku dah start kelas tambahan ptg. Aktiviti Koko lagi.

4. Setiap ahad aku dah kena jadi driver, menemani bonda ke Kursus Haji
So..2-3 minggu nih kehidupan agak tidak stabil. Sabtu..ahad yg kadar rest nya kian minima.
jadi bertambah2 lah kemalasan nak update blog. Letih maa...

hari ini...ada urusan peribadi sikit di bandar..so sempat jugak la aku melencong ke cc. Buka laman2 web Pakdi,blog kau orang, baca e-mail, baca gossip bola, politik Malaysia dan lain2.

Akhir sekali..maaf sahabat jika kalian merindui aku :D

Buat Paizi, walimah adikmu..belum pasti lagi utk aku hadhari hadiri..tapi jika Allah izin sampai jugak kan ?

Hal2 Lain...

a. Man U vs Norwich..main mcm org gile. Laju semacam.loose ball. Gile ke hapa diorang nih.

b. Liverpool belum capai tahap utk ke Final aku rasa. En. Rafa janganlah marah. Kritikan ikhlas nih hehehe

c. Alex Ferguson patut resigned tahun 99..sekarang kan dah pening kepala, takut kena sack !

d. Tak sangka Us. Nasarudin Tantawi pun ada blog. Cayalah ! Ustaz IT. http://ustaznasrudin-tantawi.blogspot.com

No comments: