Sunday, April 24, 2005

Aduhai...

21 April 2005 lepas aku membelek Metro. Hmm..muka depannya mengisahkan janin dijumpai dlm loji najis...aduhai manusia...mengapa mesti jadi pembunuh...?

Dlm Metro juga kutemui..Sifu M.Nasir secara rasmi menerima tawaran KERJA sbg Pengetua Akademi Fantasia 3. Aduhai..sifu aduhai..( Terkenang lagu aduhai kasih aduhai..nyanyian beliau )

Seorang sahabat aku yg mengetahui berita berkenaan sifu, menghantar SMS kpd aku jam 3.54 pagi

"Pengetua AF? Hilang respek aku kat org tua tu. Boikot woi boikot..Arghh..dimanakah Salam Andalusiamu..kias-kias fansuri.." ( Peminat setia agaknya nih...:D )

Aku cuma nak tambah sikit je..dimanakah ...akar kita...hidayah...demi masa...keroncong nostradamus...raikan cinta...kepadamu kekasih... aduhai sifu aduhai...

Aduhai yg terakhir...aduhai Majlis Fatwa aduhai...bila lagi kalian nak keluarkan statement pengharaman Konsert Goyang Pinggul Inul Darsita, 1 mei di Stadium Merdeka ? ( Stadium merdeka merangkap lambang jatidiri melayu merdeka + Islam Hadhari ).

Kesenian Inul Darsita kah yg ingin dilambakkan kpd muda mudi ? Kesenian jenis inikah ? Ada orang ckp..Kesenian Islam Hadhari memang begitu !

Aduhai pemimpin kerajaan..bila nak bertindak ni ?! Berhentilah drpd memberi bola tanggung kepada Pemimpin Pembangkang...





No comments: