Thursday, May 05, 2005

SAHABAT AKU

1. Dulu aku dengar dia jaga hal tanah di sebuah daerah Johor.
2. Lepas tu aku dengar dia jadi panel utk meluluskan permohonan tanah.
3.Terkini, aku dengar dia lelong rumah orang tak bayar sewa.

Kesimpulan : Kawan aku dah jadi org besar...moga tidak tersilap dlm membuat perhitungan di masa hadapan. Ingatlah semua ikrar kita~Selamat Berjuang:Brothers.

CHAMPIONS LEAGUE

1. Kedua-dua match semi-final aku tak tgk :D Ingatkan nak tengok Chelsea lingkup tapi terlupa alarm clock.Lastly tgk ulangan. Gol kontroversi. Aku pun hairan FIFA yg kaya gile pun tak mampu nak selesaikan masalah ni. Bakhil betul. Apa salahnya jika diletakkan camera ala-ala James Bond pd tiang gol bagi memastikan kesahihan gol. Selain drpd cip pd bola aku merasakan camera kecil adalah penyelesaian terbaik.

2. Tahniah buat Liverpool. setelah 20tahun kembali juga mereka ke Final Piala Eropah.

3. Ramalan Zaid Akhtar tidak menjadi kenyataan. PSV kecundang berdasarkan gol di tempat lawan. Kesian Guus Hiddink...Kejayaan spt di Piala Dunia gagal diulangi.

4. Final : Milan VS Liverpool. Kita lihat sama adaReds Army bleh makan ke tidak anak buah anchelloti ?

Cerita pendek.
TIDAKKK...

A. Minyak petrol naik lagi. Tidakkkkkkkkkkkk...( Inikah hadiah buat aku yg setia menyokong sejak
dahulu lagi...? )

( Kusangkakan mimpi rupanya realiti )
~Sekali lagi bola tanggung dilambung. Bila la nak buat anjakan paradigma ni ?

No comments: