Saturday, July 16, 2005

Aku Masih Di Sini. ( Macam lagu XPDC je…)

>Sabtu Ahad, stay kat sekolah. Terasa malas utk pulang. Semalam aku telah memmenuhi hajat seorang sahabat. Rumit juga, tapi tak mengapalah. Fikir mudah sudahlah. Hari ini kita penuhi hajat manusia yg memerlukan bantuan, esok lusa mungkin hajat kita pula Allah penuhi. Segalanya adalah milik-Nya. Kita hanya diperintahkan menguruskannya.

>Masih bagai selalu. Kebizian dgn urusan sekolah. 1 ogos nanti Ujian Penilaian 3 akan bermula. Sebaris soalan pun belum ditaip lagi. Dicampur dengan hal-hal sampingan lain. Yg pastinya aku merasakan masa begitu pantas. Hari ni sudah separuh drpd bulan Julai.

>Kem Kecemerlangan PMR & SPM bakal dijalankan di Casuarina Resort pd 23-24 Julai. Yg sedihnya aku tak dapat hadir sama. Terpaksa menjadi AJK Teknikal Bolasepak B16 Peringkat Negeri Pahang. Warghhh...melepas la peluang utk memancing dan bermandi manda di tepian pantai yg cun tu ! Terima seadanya. Segalanya telah disusun oleh-Nya.

>Petang ini apa bikin ? Training nasyid daa. Macam terer. Terrorist bleh la. Budak Kelas aku dikehendaki mempersembahkan pd English Day nanti. So gunakanlah kuasa veto yg ada hehe. Kukerahkan mereka menyanyikan lagu A Muslim Country Kid nyanyian Brothers pd tahun 1997 dulu.

>Semakin menggilai Antara 2 kasih dan Bisikan malam. UNIC.
"Deru ombak pecah berderai, mengulang pantai datang dan pergi, begitu kasih insan diibaratkan, bagai ombak merubah pantai..." Sayu semacam je...



OK tak iBook G4 ni ? :) . Jadi cikgu dapat jugak la merasa guna apple yg mantap ni hehe

Kay. Permisi dulu. Maaf jika ada salah dan silap. Sejahtera utk semua.

No comments: