Sunday, July 03, 2005

Sifu Returns

Kembali lagi. Banyak peristiwa yg aku lalui tapi semuanya tak tertumpah ke papan keyboard utk dizahirkan ke monitor kawan2 sekalian.

MTest dah berlalu. Jawab semampu yg boleh. Konklusinya mudah, jika ada rezeki maka ke maktablah. Doa dan serahkan saja kepada-Nya.

Minggu lepas juga selepas Mtest aku berkejar ke tapak kem badan beruniform sekolah. Suatu masa dulu aku benci amat bab kawad. Alih2 bila jadi cikgu,disuruh pula menjadi pengadil pertandingan kawad. Hantam sajalah labuuu...!

Minggu ini...
Pulang ke rumah. Rumah dipenuhi sanak saudara. Seronok bersama 4 anak saudara aku. Comel2 semuanya.

Album yg OK dan Hancus...

Komen sikit. Dalam tempoh sebulan 2 ni..agak rajin beli album nasyid. Bermula dengan UNIC-Satu Tekad, Brothers-ReUnited dan latest Devotees-( Aku lupa tajuk alabumnya ! )

Unic hampir 2 bulan dibeli baru rasa seronok mendengarnya. Kira layan feeling jugak la. Aku jatuh cinta dgn lagu Bisikan Malam. Keduanya lagu Antara 2 Kasih. tapi di radio lagu Insan Bernama Kekasih juga yg meletup. pd hal melodi bisiskan malam jauh lebih syahdu. Chess...( Sedikit sebanyak aku setuju dgn CPOL ).

Brothers-Reunited. Maaf la buat brothers dan peminatnya. Album kali ini rasanya paling hancuss..( Jgn terpengaruh la..kalau korang suka boleh terus beli.Takde masalah )
Tapi utk aku yg dah terbeli nih..ada sedikit menyesal jugak la..sabor..sabor..

Album Untukmu teman lagi OK rasanya. Bagi aku kepulangan Yasin kepangkuan Brothers gagal
utk mencipta sebarang MAGIC.

Devotees- Album ? . Punya menyesal beli sampai lupa tajuk album hehehe. Maaf Devotees..pembaharuan melampau kadang boring jugak. Entah la. Tapi tak tahu la kalau selepas ini lagu kalian meletup2 ...sapa tahu kan ?

Akhir sekali, sesiapa ingin beli boleh beli..muzik ni bagai perempuan cantik juga. Abstrak. tak semua perempuan indah di mata lelaki. Ada yg sesetengah tu 10 org cakap cun..lagi 10 org cakap biasa je.

Begitu juga muzik. Taste manusia manakan sama. Ada yg berambut perang ( Karat zink ! ) ada yg rambutnya hitam..ada yg rambut putih..

Jumpa lagi. Assalamualaikum. Maafkan salah silap aku. Mana tau esok dah tiada lagi. Permisi.

No comments: