Saturday, April 01, 2006


Di CC...

Hari ini jadi driver bonda, hantar dia n dua org anak muridnya ke Pertandingan Tilawah Al-Quran Peringkat Daerah Mersing. Then ke warung paling famous di Mersing ( terpaksa tercegat menunggu meja kosong ! ). Nasi Lemak Ayam jadi bahan santapan pagi ini.

Beli paper lepak tepi pantai. Then aku mencampakkan diri ke dlm CC milik rakan sekolah berbangsa cina. Tapi aku rasa Magna kat Serdang still number one dr sudut ke biziannya, mcm kat tempat bursa saham je. Syabas Magna. Moga terus maju.Orang Islam pun terer bisnes apa !

LAGU...
Seminggu dua ni, asyik dengan album baru Inteam. Tiada lagi kasih. Masa mula2 beli bosan jugak ( Tapi utk Inteam, Hijjaz, Mestica aku tidak perlukan pra-dengar, masih yakin dgn lagu2 mereka yg bisa menyengat gegendang telinga :) )

3 lagu favret.
1. TanpaMU ( OK la.. )
2.Kehidupan ( Lagu Nazrey Raihan ini, tambah segar pabila dinyanyikan semula.Touching ! )
3.Pemergianmu ( Lirik n melodi menyentuh amat...)

Komen peminat lain ( dambil dr www.inteam.com.my )

"PEMERGIANMU....bukan hanya kerana best.. tapi memberi makna yang mendalam...Jika dihayati pasti akan mengalir air mata...dan acapkali saya akan menangis bila mendengarkan lagu PEMERGIANMU... tidak mudah untuk ditemui lagu dan lirik yang benar2 menyentuh kalbu... hinggakan mampu menambahkan rasa cinta pada RASULULLAH...terkadang saya terlali...terlupa pada peniggalan serta perjuangan RASULULLAH dalam menyebarkan dakwah ISLAM... ALHAMDULILLAH lagu ini sedikit sebayak memberikan kesedaran kepada saya untuk lebih mencintai ALLAH dan RASUL...Syabas... diharapakn lagu ini sentiasa di hati peminat2 dan sentiasa berkumandang.... inteam, saya merayu agar memastikan lagu ini dipromosikan lebih berbanding lagu2 lain...."

~Pakcu : 200 %, Aku setuju amat ! ~

No comments: