Tuesday, September 28, 2004

NOTA PENDEK

  1. AKU TAK PUNYA MASA YG BANYAK..hujung minggu ada je program. Kalau tak program sekolah, program pribadi aku...
  2. KPLI..tak layak ! Apa-apa pun alhamdulillah. Itu yg lebih utama. Rayu je la selagi boleh rayu.
  3. Lama dah tak up-date. Ramai agaknya peminat dok menanti komentar serta cerita aku hahaha ( Masuk lif anda kena tekan butang sendiri la.. :) )
  4. Minggu lepas, Sabtu, Ahad..aku ke Pulau..ntah apa ke nama aku pun tak tahu..Aktiviti ? Berkhemah la beb. Punya la seronok..mandi laut..airnya hijau..jernih..macam kat Tioman je rasanya.
  5. 27 September 2004. Shahiran Bin Mat Hasan ( Asri sebut Mat Husin )..mursyidul am Darul Ulum dan Zainorrina Bt Zainal Abidin..selamat menimang cahaya mata pertama. Ainin Sufiah. Daha jadi bapak rupanya abang aku yg hensem nih ( James Dean @ Dung ). Tahniah buat mereka berdua. ( Buat Shah..perangai biaq senonoh sikit..hang dah jadi bapak ! ) Hehehe

~OK la kengkawan. Aku permisi dulu. Mahu pulang ke asrama.

No comments: