Monday, August 04, 2008


Hmm...Alahai Ezam
<<<--- Gambar Ezam satu masa dahulu..
Agak geli juga membaca berita Minggu hari ini yg menyiarkan kata2 Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan Saudara Ezam Mohd. Nor terhadap bekas “Bos” nya yg akan bertanding di Parlimen Permatang Pauh.

“Anwar bukan Pendekar sejati, kalau dia betul Pendekar dia tak akan menyorok di kawasan selamat.”

Aduh, En. Ezam, siapa yg ingin bertanding utk kalah ? Kenyataan yg anda bg sgt menggelikan atau lebih tepat ia adalah kenyataan bangang lagi pandir !

Kenapa PM atau TPM tidak bertanding di Kubang Kerian atau di Permatang Pauh pd pilihanraya umum yg lepas ? Budak yg tak sekolah pun boleh jawab !
Anda seorang bekas S/U Politik boleh bagi kenyataan pandir seperti ini ? Amatlah memalukan.

Walauapapun aku bukanlah peminat setia DS Anwar Ibrahim tapi bagi aku keputusannya bertanding di Permatang Pauh adalah tepat. Ada jalan mudah untuk apa bersusah2 ? Usah jadi pandir ! Untuk Kes liwatnya, sama ada benar atau tidak biarlah Allah yg tentukan.

Apa yg aku yakin, kebenaran tetap akan timbul. Jika Anwar benar maka kebenaran akan memihak kepadanya. Insya Allah dia akan selamat drpd aib dunia dan azab akhirat.
Namun jika dia salah, kebenaran pasti tidak akan bersamanya. Dan laknat Allah juga akan mengiringinya di atas segala kejahatannya andainya dia benar2 melakukannya.

Lambat atau cepat, tunggu dan lihat, Allah jua yang Maha Mengetahui !

No comments: