Wednesday, July 01, 2009


Aqso dan Madina

Petang tadi, sebelum ke padang bola ( layan futsal padang la pulak ) sempat menonton permulaan drama Indonesia, Aqso dan Madina. Dah banyak kali mendengar lagu tema drama bersiri ini. Tapi hari ini macam terpikat la pulak. So, pulang dari padang terus cari dan download OST aqso dan medina. Format Mp3.
Layan seadanya melodi dan liriknya yg menyentuh...

Lagu : Ketulusan Hati
Nyanyian : Marshanda

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah redhai ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Yaa Allah redhai ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Memo : Saya tak pernah tengok pun drama bersiri ini hahaha..Entah apa jalan ceritanya pun tidak ku tahu !

No comments: