Sunday, August 16, 2009

Ia Sudah Bermula
Barclays Premier League.

Malam tadi, menyaksikan chelsea yang hampir dimalukan Hull di Stamford Bridge. Ketinggalan 0-1 dan akhirnya mereka menang 2-1 hasil gol2 Drogba. Ada orang kata, Man.U selalu dapat ehsan pengadil dengan tambahan masa yang melampau. Tapi saya kira ia tidak relevan lagi kini pabila Chelsea diberikan 6 minit masa tambahan. Melampau betul. ( MU pernah dpt 5 minit je tau ! ) :)

Arsenal juga bermula dengan garang, 6 gol utk membenam Everton ( Rest in Peace for Moyes ! ) pd aksi pertama musim ini. Marvellous performance.
Begitu juga aksi Man. City ( Ramai ingin melihat sejauh mana mereka melangkah tahun ini ) menang 2-0 ke atas Balckburn.

Malam ini aksi bersambung. MU dan Liverpool akan menentang lawan masing2. ( Birmingham dan Spurs ). Cuak juga, MU selalunya tidak akan bermula dengan baik, bak kata mekanik kereta, enjin lambat panas ! Sebagaimana musim2 sebelum ini perlawanan pertama mereka berkesudahan dengan draw.. Musim ini harapnya lebih baik, tidak perlu struggle dipertengahan musim untuk memintas lawan2 utama mereka.

Pakcu : Rasa macam terkilan la pulak tak dpt tgk Kopitiam Ghadir-Faisal Tehrani.
Aisehh...minggu ni kena pulang ke kampung coz next week sudah mahu jadi Orang Terengganu pulak. Kena mohon restu bonda dulu baru aman perjalanan.

No comments: