Sunday, May 02, 2004

Cerita Kelmarin & Semalam
Jumaat
Amin pulang ke rumah jam 6 lebih. Malas pulang selepas Jumaat, panas..baik rehat2 dulu. 45km dilalui tanpa sebarang masalah..sampai di Endau hujan lebat !
Kuyup dibuatnya. Basah untuk aku..tak mengapalah..mungkin banyak lagi makhluk Allah yg memerlukan titisan air hujan utk meneruskan kehidupan.

Sabtu
~Pagi..mengadap PC la.
~Petang..Kak Long, Abg Lias sampai..cuti Hari Buruh dimanfaatkan. Bila lagi mahu pulang ke kampung kan ?
~Malam, Us.Yazid pula tiba. Si comel Nil tetap comel dan lawak.
~Man U vs Blackburn...Malang lagi. Man U kalah lagi di saat kemenangan diperlukan. Ferguson menurunkan barisan kedua. Sememangnya dia tiada pilihan lain memandangkan Keane, Nistelroy injured. 0-1. Forlan selayaknya dijual musim depan. Satu pembelian yg tak banyak effect buat Man U.
~Bagi aku Ferguson terlalu banyak bikin kesilapan musim ini. Pembelian yg dilakukan tak banyalk memberi kesan utk musim ini. Kesan terbesar adalah perginya Beckham ke Madrid. Tiada lagi hantaran tepat dan Dead Ball drpd Free Kick nya.

~1.05 pagi..call sirap. Lama dah tak bersembang dengan budak ni. Macam2 cerita la kalau dah bersembang tu. Dia berhajat nak ke rumah aku Khamis depan. kedatangan keduanya ke teratak buruk aku. Buat Sirap maaf la..tiada lagi trip ke Tioman kali ini. Nak kena pegi sendiri la :)

Kisah Hari Ini ( Ahad )
~Pagi..setelah sarapan, mengadap PC lagi. Baca Blog Paizi. Menggelakkan aku di atas kekalahan Man U. Chess..tak mengapa..Adat la tu. Musim depan cuba lagi. Pasti ada pembelian baru summer ni. Sekurangnya 3 player baru akan memakai jersi Man U. Wait and see..

~Perkara penting lain. Selamat Hari Lahir buat diri sendiri. Ada la juga sahabat2 yg birthday aku. Terima kasih la sebab rajin mesej utk wish. Tarikh lahir ini tiada lain selain mengingatkan betapa kita makin menghampiri kiamat kecil @ mati.
24 tahun dah rupanya aku. Macam2 pengalaman dah dilalui..benarlah pengalamn mengajar kita utk lebih dewasa.

~Manusia lain yg berkongsi tarikh lahir dengan aku..heheh siapa ye ? Man U Former Star la..David Beckham.:)



HEPI BEZDAY PAKCU