Monday, April 26, 2004

KESUNTUKAN MASA

Aku tak punya masa utk coret panjang2.
Baru je nak melepak di CC dpt msg dr kawan aku di asrama. Rumah berkunci bola ada di dlm..budak2 nak sepak apa tgh padang. Kesimpulannya aku kena balik secepat mungkin. Tak jauh, 15 minit aje tapi speed 100km/j la.

CAMPUR_CAMPUR

-JFP interview hari ini. Tempatnya, MBJB. Setakat ini mesej aku belum di balas. Entah apa cerita aku tak tahu. Kerja sebagai apa pun tak diberitahu. Moga kau berjayalah Jaha. Pasti org rumah kau turut gembira hahaha.

-24 april ( Sabtu ) petang. Dapat mesej drpd Che Na @ Rozana Zakaria.
Sesiapa yg jadi Geng BAKSIS bermas'ul kan Pie Wahab INsya Allah kenal tapi yg pentingnya..Petang itu Adik Nafisah Husin ( S/U Baksis zaman Pie Wahab jugak la ) telah kembali ke rahmatullah. Sebab musababanya..aku kurang pasti. Cuma diberitahu ginjal dan otakya dijangkiti virus. Al Fatihah.

-24 april juga...Man.Uited kalah dengan Liverpool. Murphy lagi bikin dajal. Tak guna punya Murphy. 2 tahun lepas dia juga la yg merananpkan rekod tanpa kalah Man.U di OLd Trafford selama 2 tahun.
Cuma berita gembira adalah kekalahan Chelsea. So tempat kedua masih dlm pemburuan Man.U. Glory2 United !

Rasanya itu saja. Buat Paizi..jika ada rezeki berjumpa kita di alam Cyber takpun di alam nyata.

~Siapa yg kenal dirinya maka dia kenal tuhannya~

No comments: