Tuesday, June 29, 2004


UPDATE

Lama amat tak update. Sampaikan paiji complaint.Tak punya masa beb. 2 minggu aku di sekolah menghabiskan sisa kerjaya di sana. Macam2 hal perlu diselesaikan.

19 JUN yg lepas aku menjadi guru pengiring Lawatan ke KL. Ingatkan nak jenguk2 MP3 player..hmm tak punya ruang yg cukup ! Anak murid asyik ghaib
je. Telah diberitahu waktu masih tak punctual. Letih aku
mencari...benarlah jadi guru ni kena banyak bersabar. Sabar..sabar...

Tempat lawatan..kami ke Pusat Sains Negara. Alfred Nobel Exhibition masih dibuka utk orang ramai. Menarik juga. Letih pusing. Kemudian kami ke KLCC..biasa saja. KLCC masih bagai dulu. Cuma aku berpeluang masuk ke Petrosains..5 tahun pengajian di IPT sekali pun tidak pernah jejak kaki ke
Petrosains. Menarik juga terutama di bilik tayangan 3 dimensi. Hebat !

Akhir sekali kke Masjid Putrajaya. Manusia ramai tidak terbilang. Mengambil kesempatan cuti hari sabtu barangkali. Bas lawatan pun berderet-deret. Anak muridku ghaib lagi..dan aku terpaksa bersabar lagi. Nak marah lebih2 nanti hilang pula mood budak2 ni nak release tension..

EURO

England telah tersingkir. Semua orang tahu. Semua berrtanggungjawab cuma bagi aku Erikson patut lebih dipertanggungjawabkan. Mengeluarkan jantung England ( Steven Gerard ) adalah satu kesilapan besar. Begitu juga dengan
mengeluarkan Paul Scholes. Mana mungkin England mampu utk bertahan daripada serangan Portugal yg menggila. Phil Neville & Hargreaves bukan calon terbaik utk menggantikan mereka. Beckham..? Prestasi tahap sederhana..berapa banyak hantaran Beckham yg menjadi..? Boleh dikira dengan jari. Cuma dia adalah inspirasi utk England..selebihnya..bagi aku tiada apa2.

Tapi apa2 pun semuanya telah berakhir. Aku masih punya team. Holland. Tapi jika England ke Semi-Final aku masih bersama England. Tak mengapalah..pastinya permainan menarik akan disaksikan pagi Khamis ini. Dan aku mengharapkan Holland tetap berjaya merangkul Kejuaraan kali ini setelah Van Basten melakukannya pd tahun 1988. Viva Holland ! ( Tu pasal le tulisan OREN heheh )

Man United

fergie bakal membawa masuk Rooney. Itulah yg berita di akhbar. Bagi aku Nistelroor perlu diberi masa setahun lagi bersama United. Man U terlalu ramai striker hari ini. Kesilapan besar Fergie kali ini bagi aku adalah kerana tidak membeli pemain sayap kiri Holland Arjen Ruben yg begitu ketara impaknya terhadap persembahan holland kali ini. Pasti cabaran lebih
hebat daripada Chelsea utk EPL akan datang. Kita saksikanlah.


No comments: