Sunday, January 31, 2010

High-Risk Prediction :)



Posting kali ini bertajuk hi-risk prediction kerana ia akan menampilkan beberapa prediction daripada pihak lawan, kawan dan juga berkecuali.
Ia adalah hi-risk kerana Pakcu bakal dibambu jika Man.U tumbang di Emirates Stadium pada malam ini.
Julung-julung kali, prediction ramai di pamerkan di blog ini. Terima kasih kepada anda semua yg rajin meng “reply” sms pakcu. :)
Maka di bawah ini adalah prediction kalian


Zaid Akhtar ( Peminat Mati Keras Liverpool ). “ Malam ni Gunners win 2-1.”
Mr. Ahgo ( Man.U Sejak dipanggil Andy Cole di sekolahnya dulu ) “ Mr. Ahgo rasa dalam 3-1. M.U menang.”
encik Cyrup ( Man.U sejak dari buaian ) “ Aku tak mau riak. Cukup la sekadar 2-0 or 2-1”
Ahmad Syukri @ Syuk-UniKL , tidak minat man-mana team EPL . Hanya sokong Terengganu dan Malaysia. "Aku rasa MU 1-0."
Nurul Anwar SK Sg. Mok ( Chelsean ) pendek wal ringkas, "1-1."
Mr. E.G iji,Man.U Fans  " haha, Aku reformasi berfikiran rasional, Mng 3-1." ( Ahgo jgn perasan ye hehe )
Mr. Qasidi Gawing ( Liverpool mati keras ) " Aku rasa seri 1-1, dud-dua team tgh perform."
Bos Pejabat Tanah Kulai, Mr. Jiji ( Sedara tiri Arsene Wenger :) ) "Margin gol 2 biji. Arsenal menang."
Pakcu ? Err...gila optimis heheh Man.U menang 3-0..Tanpa ihsan. :)
Itu saja prediction yg ada. Maka apa pun jua keputusan sama-samalah kita nantikan. Jumpa di emirates !

4 comments:

Ameen Homestay said...

oleh kerana MU menang dgn penuh hensem,tiada pulak yg nak komen ek ? hehehe. Terselamat Pakcu dr di bambu huhuhu. MU memang hensem !

syuk said...

betul ramalan aku... MU skor dulu, so MU menang. Arsenal ni budak2 lagi, jiwa diorang lemah sikit. Kalau diorang skor dulu baru menang. Apa2 pun tahniah buat Mesir setelah berjaya menang Piala Afrika untuk kali ke-3 berturut2 malam tadi. Sayangnya Mesir tak main World Cup tahun ni.

Rusdi Abd Rahman said...

Pak Cu,
Pendek cuma... Tahniahlah...

ahgo....futsal said...

aku bkn nk berlagak..
tp itulah hakikat nye
prediction gua btul