Sunday, December 12, 2004

1.Banjir & Walimah


Banjir di Pantai Timur. Sudah ada yg kehilangan nyawa.Di Beserah, Kuantan ( Farida Hanim ex KMR ) walimahnya hari ini. Hajat hati nak pergi tapi...( Alasannya adalah seperti berikut )

a.Jarak rumah dia dengan rumah aku sekitar 170km. Agak mustahil mak aku bagi aku drive sendirian ke sana.

b.Jalan menuju ke Pekan diberitakan banjir. Bahaya utk bot-bot kecil, apatah lagi untuk seekor kancil yg ingin membelah jalanraya :)

Apa2 pun aku doakan moga majlisnya berjalan lancar dan keadaan di sana kering serta sesuai utk para jemputan menghabiskan hidangan yg disediakan. SELAMAT PENGANTIN BARU !


2.Pengantin Lama


Dah 3 keping nizar publish gambar pengantin. Pengantin baru. So, aku rasa nak publish juga gambar pengantin,tapi pengantin lama la. Pengantin nih dah timang anak pun, dpt baby girl Ainin Sufiah. 19 dis ni genap setahun perkahwinan mereka. Terimalah gambar teman sebilik aku... Shahiran & Zainorrina. ( Both of them are KMREAN )

>>Dari kanan : Ntah tak tahu sapa,Hafizah KMR ( Baru kawin daa..),Kak Mazila Salleh, Kak Zarina Mokhtar, Induk@Rosnani. ( Kesimpulannya semua adalah warga KMR :) kecuali yg tepi sekali, khabarnya kawan Pizah ). Buat Firdaus Andrew ( Cameraman ) sorry la gambar kau takde.


3.Depan rumah

Semalam hujan menggila. Start jam 10 mlm hingga jam berapa aku pun tak tahu. Sedar2 pagi ni air dah memenuhi sungai. Tebing sungai pun dah ghaib. Kalau hujan lagi hari ini maka ada harapan la aku memunggah barang2 bahagian dapur rumah aku utk naik ke atas.



Kay. Stop dulu. Sambung cerita di lain masa. Ada usia, dengan izin-Nya jua.
~ingat Allah jiwa kan tenang~

No comments: