Tuesday, January 04, 2005

Hobiku..hobimu
( dedicate 2 rebelseventh )

1. Malaysia Out lagi di semi final Piala Ubat Batuk Cap Ibu dan Anak Tiger walaupun mendahului dgn gol cantik Khalid Jamlus.

- Bagus juga out...aku dok terfikir, bangga amatkah kita dengan menjulang Piala Arak tu ? Negara Islam menang piala arak. Mungkin kita akan bangga jika menjadi antara 10 org yg dilaknat kerana arak.

- Mungkin ada yg kata " Saya tak minum arak, promosi sikit2 tu ada la. Bukan promosi utk org minum arak, promosi utk bolasepak. Itu pun salah ke ? "

- Nampaknya Persatuan Ulama Malaysia kena buat statement lagi. Bukan apa, nak tunggu Majlis Fatwa mungkin 2 tahun lagi baru keluar kenyataan.

2. Man United terselamat lagi dr kekalahan memalukan dek kesilapan bodo, besar penjaga golnya di Old Trafford.

- Adat bola memang gitu. Kalau tidak, Argentina tak akan menang pula Piala Dunia '86 sekiranya linesman nampak Maradona score dgn tangan. Semua sudah tertulis.

- Aku amat tertarik dgn kenyataan membela diri linesman perlawanan Mu-Spurs tu..

"Pemain Spurs merembat dr jauh. Saya hanya menjalankan tugas sebagai linesman, tugas saya adalah melihat pemain pertahanan terakhir utk melihat keadaan offside atau tidak. Tiada apa yg dpt saya lakukan kecualilah saya boleh berlari lebih laju drpd Linford Christie.."

- Apa2 pun MU ketinggalan 11 points. Perit siyol nak kejar !


No comments: